lunes, 26 de noviembre de 2012

Autobiografía fantástica


Autobiografía fantástica.

  1. Què és allò que millor recordes de la teua infantesa?
  2. Com era la primera casa en la que vares viure?
  3. On anares la primera vegada que et vas allunyar de la teua casa?
  4. Què és allò que vas dibuixar per primera vegada?
  5. Quin és el primer conte que et contaren que recordes?
  6. Quina va ser la teua primera pel·lícula?
  7. Qui va ser el teu primer amic o amiga?
  8. A qui li escrivires la primera carta?
  9. Quina va ser la primera vegada que t'enemistares amb algú?
  10. Per què plorares la primera vegada?

1.El que millor recorde es una excursió que vaig fer a una granja escola amb la guarderia, m'en recorde que varem agafar caragols y tocar uns conills.
2.Era mes menuda i mes antiga que en la que visc ara.
3.A un apartament que varem alquilar en Roquetes del Mar, Dénia.
4.Un gos, pero no es pareixia en res.
5.El conte de “Garbanzito”.
6.El Rey león.
7.Un xiquet de la guarderia que es anomenava Hector.
8.Als Reis Macs.
9.Cuan no em deixaren jugar a futbol en el pati del col·legi.
10.Perqué em vaig caure jugant en el parc.

M'anome Aitor Molina Gómez, vaig naixer el 11 de Gener del 1994 a Valencia.
Visc en la Malvarrosa toda la meua vida, vaig a anar a una guarderia anomenada “l'escoleta”
ahi vaig fer molts amics, entre ells Adrián, Kevin, Dani.... La primera casa en la que vaig vivir está en el carrer Sant Joan de Déu, no era massa gran y la finca tenia uns cuants anys, als tres anys vaig anar 3 o 4 dies a un apartament en Dénia amb els meus pares y uns cosins, m'enrecorde que estaba tot el día alterat perque era nou per a mi aixó de no estar corretejant per la meua casa o el parc al que anava a jugar per les vesprades amb el meu amic Hector, m'agradava molt dibuixar, pero és clar deia que anava a dibuixar una cosa y després no eren mes que un muntó de línies que no es semblaven res al que havia dit que dibuixaria. Mon pare sempre en contava contes abans de dormirme, entre ells el de “Pulgarcito” , però de vegades ell es quedava adormit abans que jo. M'encantava el Rei lleó, la demanava a totes hores als meus pares, fins i tot em varen comprar una samarreta que apareixía “Simba”. El día de reixos estava sempre nervios per a ver que em portaven, feia alçarse als meus pares molt promte per a obrir els regals, nunca coincidien del tot amb la carta que escribia, ja que sempre demanava tots el jogets que apareixíen al catalec. M'enrecorde que un día en el col·legi els majors no ens deixaven jugar a la pilota i ens varem enemistar amb ells, vaig anar al col· legi Cavite tota la primaria, y la E.S.O la vaig fer en Escolapios, ara estic en el IES Isabel de Villena en el pqpi de Informática.

No hay comentarios:

Publicar un comentario